Pokud vám vrtá v hlavě dotaz kolem jídla, mrkněte na nejčastější otázky o jídle.
Jak to u nás funguje najdete v tomto videu:
1. Proč jsou některé články zamčené (placené)
Web Jíme Jinak obsahuje, kromě základního, také prémiový obsah – klubový. Klubový obsah vidí pouze členové, kteří uhradili členství.
V klubovém obsahu jsou mnohem podrobnější informace, konzultace s lékaři, videorecepty, jídelníčky, nákupní seznamy a další. Více informací o klubu.Tento web není provozován žádnou korporací, nadací ani nemá žádné sponzory. Díky tomu můžeme psát svobodně o všech věcech, které s jídlem a zdravím souvisí. Web je také kompletně bez reklam. Na webu jsou materiály, jejichž zpracování nám zabralo a stále zabírá spoustu času (příběhy, rozhovory s odborníky, rešerše, videorecepty, atd.). Chceme se i nadále webu plně věnovat a odvádět dobrou práci. Právě proto vás potřebujeme. Koupí klubového členství nás podpoříte v rozvíjení webu. Děkujeme.
2. Nemohu se přihlásit (neznám heslo)
Přihlášení potřebujete, pokud se účastníte našich online programů nebo máte členství. Po objednání programu vám web automaticky pošle registrační email, který obsahuje přihlašovací údaje – jméno a heslo. Přihlásíte se z hlavní stránky kliknutím na odkaz přihlásit vpravo nahoře. Pokud se vám nedaří zadat heslo, zkuste jej překopírovat z registračního emailu (nekopírujte mezery před a za heslem, jen znaky). Případně si nechte poslat nové heslo. Pokud nefunguje přístup ani po změně hesla, zkuste, prosím, vyčistit cookies prohlížeče podle tohoto návodu – https://support.google.com/
3. Mám členství nebo online kurz, ale nedostanu se tam
Přístup se zapne, jakmile platba dorazí na účet platební brány. Platby kartou dorazí ihned, bankovní převod během 2 dnů. Po zaplacení vám přijde potvrzení o přijetí platby a uvítací email. Pro vstup do placené sekce musíte být přihlášeni (jinak vás web nepozná). Přihlaste se do svého účtu, pro který máte aktivováno členství nebo online kurz. Jakmile jste přihlášeni, uvidíte v hlavičce webu své jméno nebo přezdívku (vpravo nahoře). Poté můžete přejít do placené části. Vstup do klubových sekcí je v horním řádu webu. Můžete vstoupit i přes tyto odkazy: Klub Jíme Jinak nebo Online Kurzy. Pokud vám nedorazilo potvrzení o přijetí platby, buď ještě nedorazila nebo ji platební brána vrátila kvůli překlepu ve variabilním symbolu. V takovém případě proveďte objednávku znovu. Pokud stále přístup nemáte, napište nám, prosím, na podpora@jimejinak.cz. Uveďte svůj registrační email a číslo objednávky, prosím.
4. Dárkový poukaz – jak jej mám použít
Přejděte do eshopu a vyberte si některý s našich programů. Před odesláním objednávky zadejte do příslušného políčka “slevový kód”, který najdete na dárkovém poukazu (písmena a čísla). Objednávka se poté přepočítá. Pokud poukaz pokryje celou částku, po dokončení objednávky se klub automaticky aktivuje.
5. Jak přidat fotku ke svému profilu
Svou fotku můžete vložit v nastavení. Jak na to.
6. Nechodí mi od vás zprávy (jsou ve spamu)
Posíláme vám jen vyžádané e-maily, jelikož jste u nás registrovaná na webu nebo nebo v našich programech. V e-mailech uvádíme svá jména, digitálně e-mail podepisujeme. I přes to někdy spadnou do spamu. Pokud je to váš případ upravte nastavení vaší poštovní schránky, prosím. Pokud minete některé z našich e-mailů, může se vám náš program zkomplikovat kvůli nekompletním informacím. Jak nastavit schránku
7. Nemám variabilní symbol a číslo účtu
Děkujeme, že svou účastí podporujete rozvoj Jíme Jinak. Zkuste najít zprávu s údaji od platební brány GoPay. Pokud ji nemáte, udělejte jednoduše novou objednávku, prosím. Po odeslání objednávky klikněte na logo banky, kterou používáte a pak na tlačítko “zobrazit platební údaje”. Na obrazovce se vám ukážou detaily k platbě a zároveň vám je platební brána odešle na email. Můžete rovnou přejít i do internet bankingu. Pokud platíte kartou, zaškrtněte to v objednávce a na platební bráně zadejte číslo karty a pokračujte podle instrukcí.
8. Vrátila se mi platba
Děkujeme, za vaši objednávku. Pro každou platbu je potřeba mít objednávku. Variabilní symbol i částka musí odpovídat údajům, které vypsala platební brána. Pokud cokoliv nesedí, platební brána nemá podle čeho platbu spárovat a automaticky ji vrátí zpět na váš účet během cca 2 dnů. Nemáme možnost se k platbě dostat “ručně”. Ale nevadí, nebude to problém. Stačí poslat novou platbu se správným variabilním symbolem. V každém případně o žádné peníze nepřijdete.